niedziela, 15 kwietnia 2012

. . .


Dzisiaj przedstawię wam wierszyk, który napisałam w wieku 12 lat ;)
Miłego czytania! ;)

"To tylko zły sen.."


Siedzisz na ulicy
Wpatrzony w przestrzeń
Nagle gasną światła
I co robić dalej nie wiesz


Ogarnia Cię uczucie 
Dziwnej samotności
Bo to uczucie
Twej niesprawiedliwości


Ludzie bezmyślnie
Wpatrują się w Ciebie
Wciskają Ci używki
Byś znalazł się w niebie


I wiesz, że to był dzień ten
Kiedy wstając rano
Uświadomiłeś sobie
Że to tylko zły sen...

Pamiętam, że pisząc ten wiersz nie myślałam o jego treści.. Myślałam wtedy o uczuciu włożonym w każde słowo.
Dzsiaj widzę jak musiałam się przykładać żeby można było mnie dogłębnie zrozumieć.
Wiecie dlaczego piszę wiersze itp.?
Dlatego, że wiele w życiu przeszłam i każdą chwilę zatrzymuję właśnie w słowach, które tworzą wiersze.. Sentencje..
Nie wybieram samych miłych wspomnień. Poprzez to co piszę, pokazuję wam jaka tak naprawdę jestem. Pokazuję wam co przeszłam, jak zostałam zraniona, jaka byłam szczęśliwa, a nawet jak bardzo kocham. Staram się opowiedzieć wam moje życie w nieco inny sposób.. ;)
Bardzo cieszy mnie to, że poświęcacie choćby krótką chwilę żeby przeczytać co tu nabazgrałam ;)
Dziękuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz