poniedziałek, 28 maja 2012

Dzień Matki i Teściowej ;))

Jeeeejku.. Parę dni mnie nie było (awaria) ale już jestem więc czas coś dodać ;D
Hm.. Pomyślmy.. Niedawno był Dzień Matki więc dodam dwa wierszyki ^^
Jeden dla mojej mamy, a drugi dla teściowej ;D
Taki hardcor troszkę ;D Obie były wzruszone takim gestem więc może jest taka malutka nadzieja, że jakoś mi idzie to pisanie ;))
A teraz wierszyki ^^

Dla mamy:


Słońce dzisiaj pięknie świeci
Do swych mam mkną szybko dzieci
Bo dziś dzień wspaniały mamy
W którym bardzo się staramy
To Dzień Matki przecież jest
Więc laurka to mój gest
Lecz taka laurka to moja pierwsza
Bo w innych nie było samodzielnego wiersza
Dorzucam kolczyki od pani Gosi
Tej z biblioteki, nie pani samosi
Więc.. Kochana Gosiu moja mamo
Wiem, że nie jesteś jakąś damą
Bo Ty jesteś jak mały wyjątek
Dla której nie liczy się tylko majątek
Jesteś sobą i za to Cię kocham
Gdy jesteś smutna ja w duchu szlocham
A gdy widzę, że jesteś wesoła
To aż mam ochotę w "Cienkusiu" pozmieniać koła
Bardzo Cię kocham, więc pamiętaj o tym
Bo Twe serce dla mnie jest środkiem złotym


Dla Teściowej:



Dzisiaj każdą mamę coś miłego spotyka
Nawet kochaną mamę mojego Patryka
Słońce tego dnia się pięknie mieni
Również dla mej teściowej- Pani Reni
Prezentu niestety żadnego nie mam
Więc laurkę z własnym wierszem sklejam
To właśnie Pani dostaje mój pierwszy
Samodzielny o teściowej wierszyk
Znamy się dopiero rok
By być Pani synową muszę zrobić duży krok
Myśląc o tym wcale nie szlocham
Bo Pani syna bardzo kocham
Więc skoro mamy Dzień Matki
To życzę, by Patryk sadził Pani w ogródku kwiatki
Choć i tak obie wiemy, że nie zrobi tego
To zapewniam, że nie zrani on serca ani Pani ani mego
Oj teściowo, ma teściowo
W życiu nie jest kolorowo
Lecz w ogródku Pani jest
Te piękne kwiaty są jak dla Matki Natury cudowny gest




To wpis na 26 maja. A teraz pomyślmy co by dodać na dzisiaj.. Hm..
No na razie nie mam nic specjalnego więc wbiję innym razem ;))
Dziękuję za czytanie ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz