wtorek, 21 października 2014

Kilka słów o... słowach ;)

Dzisiejszy dzień nie zalicza się do jakichś szczególnych, więc miałam mnóstwo czasu na rozmyślanie ;)
Tak długo myślałam, że zaczęłam zastanawiać się nad sposobem w jaki myślę. Czy to dziwne? Może i tak ;)
Po pewnym czasie dotarło do mnie, że 26 września miałam podobną sytuację i że tamtego właśnie dnia napisałam wiersz na ten temat ;D
Oto i on! ^^

Słowa sennie istnieć chciały
w głowie pełnej innych słów,
jednak słabo się starały,
aby trafiać z ust do głów.
 
Więc w powietrzu między nami
wytwarzały uczuć swąd,
byśmy słysząc siebie sami
wprowadzali innych w błąd.
 
I tak pełna myśli głowa
rozgłaszała hasło wszerz:
"Póki istnieć będzie mowa,
my będziemy istnieć też!"
 
 
Pisarz to człowiek, który nauczył swój umysł nieposłuszeństwa.
~ Stephen King


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz