niedziela, 19 października 2014

Zmiany ;)

Pora wprowadzić tu nieco zmian. Aktualnie będę miała więcej czasu, żeby pisać, więc trzeba popracować nad stroną techniczną tego miejsca ;)
Od dzisiaj będzie wyglądało to w ten sposób:
  1. Kilka słów od siebie.
  2. Mój wiersz.
  3. Cytat, który mi się spodobał.
Ostatnio nie miałam czasu, żeby odwiedzić własnego bloga, a do tej pory uzbierało się już kilka prac i mam dylemat ;)
Nie wiem, który z wierszy dzisiaj wstawić ;)
Jednak chyba wybiorę wczorajszy, ponieważ wzbudza on we mnie ogromną radość ;)
Głównie dlatego, że opisałam w nim magiczny wieczór, który mnie spotkał ;D


"Centymetr miłości"

Gałąź po gałęzi skrzypi
w noc granatem malowaną,
gdzie kochanek i kochanka
oddech tkają porcelaną.

Pierwszy uścisk rozgrzał dłonie,
drugi zarumienił twarze,
trzeci w ruch już wprawił usta,
czwarty zamknąć oczy każe.

Warto czasem się zatrzymać,
tak by nas porwała chwila.
Bo skąd wiesz czy serce kocha,
gdy centymetr jest jak mila?


Jeśli kiedykolwiek zamierzasz cieszyć się życiem, teraz jest na to czas; nie jutro, nie za rok... Dzisiaj powinno być zawsze naszym najwspanialszym dniem.
~Thomas Dreier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz