piątek, 14 listopada 2014

Po małej przerwie ;)

Może zacznę od przeprosin. Nie było mnie tutaj przez jakiś czas, z powodu braku dostępu do internetu, ale powróciłam! :D
W minioną środę wróciłam do szkoły, więc to również miało związek z brakiem systematyczności. Z powodu ponad dwutygodniowej nieobecności miałam dużo do nadrobienia i w ogóle.
Jak się pewnie domyślacie, przez ten czas nie napisałam nic nowego - nie było na to czasu - jednak znalazłam wiersz, którego chyba jeszcze nigdzie nie publikowałam ;)
Miłego czytania ^^


"Motyl"

Ludzie są jak skrzydła motyla,
a rytmu nadaje im miłość.
Więc, gdy motyl upada sennie,
i w skrzydłach istnieje zawiłość.

Gdy wiatr jedno skrzydło połamie,
drugie bez celu działać nie chce.
Razem w jego porywie tańcząc,
jedno drugiemu tempo szepce.


Niech motyl zostanie symbolem
tych ludzi od siebie zależnych,
gdzie ONA kocham GO z lekkością,
a ON kochając jest wciąż mężny.

(24.07.2014r.)



"Ludzi coraz więcej, a człowieka coraz mniej..."
~ Edward Stachura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz